Timpul de așteptare la „Relații Clienți – RCS-RDS” …

Am sunat de câteva ori la serviciul de relații cu clienții RCS-RDS și am constatat că timpul de așteptare pentru a intra în legătură cu un operator este din ce în ce mai mare, de multe ori chiar nu se merită așteptarea.

Această companie a investi destul de mult în ultimele luni pentru a moderniza punctele de prezență, astfel încât nu se mai merită să folosiți sistemul de asistență prin telefon, mai ales dacă locuiți în apropierea unei reprezentanțe Digi și puteți ajunge în mai puțin de 30 de minute să vorbiți față în față cu cineva …

Totuși sunt destule situații în care clienților le este destul de greu să ajungă la o reprezentanță Digi, atunci vă săfătuiesc să apelați cu încredere la sistemul de tichete de asistență prezent în sistemul digicare.rcs-rds.ro, vă scutește de zeci de minute de așteptare cu telefonul la ureche.

Ar fi parcă mult mai bine dacă ar găsi soluții pentru a reduce timpul de așteptare pentru serviciul de „Suport tehic telefonic”, poate ar reuși să iasă în evidență din acest punct de vedere…

Lasă un răspuns