Experiența utilizatorului | Top 5 greșeli pe care ar trebui să le eviți

Când vorbim despre marketing online, ne referim, tot mai des, la UX design. Mai simplu spus, la cum generăm o experiență completă pentru utilizatorii noștri. Am preferat să dezbatem, de această dată, pe marginea celor mai frecvente 5 greșeli pe care ar trebui să le eviți pentru a te asigura că site-ul tău oferă un nivel optim de UX.

Iată care sunt acestea:

Nu păstrezi continuitatea!

O greșeală destul de frecventă în marketing online este trasarea unor direcții de UX doar la începutul proiectului și abandonarea lor pe măsura trecerii timpului. Ce trebuie să înțelegi, însă, este că atât dorințele potențialilor tăi clienți, cât și trendurile privind experiența acestora se schimbă. Proiectarea UX este un proces continuu, în care trebuie să te raportezi constant la preferințele utilizatorului, să analizezi ceea ce le place și nu le place și, în funcție de aceste rezultate, să ajustezi în permanență produsul.

Te concentrezi doar pe UI (interfața pentru utilizator)!

O altă eroare comună este confuzia între UI și UX. Multe branduri își axează strategia pe un web design estetic, cu un layout interesant, cu imagini la calitate înaltă și cred că este suficient. Ei bine, toate aceste elemente se referă mai degrabă la UI. Desigur, o interfață modernă contribuie la construirea unei experiențe complete a utilizatorului, însă nu este suficientă!

Cheia este să găsești un echilibru între ce arată frumos și valoarea din spate. Proiectează UX-ul mai întâi, apoi creează interfața astfel încât să atingi nivelul dorit de UX.

Te raportezi la propria persoană, nu la potențialii clienți!

Uneori, este inevitabil să cazi în capcana subiectivității. Trebuie, totuși, să te desprinzi de părerile personale și să pui accent pe preferințele utilizatorilor.

Cum aflii ce le place? Poți trimite formulare de feedback către ei după ce au avut o primă interacțiune cu site-ul ori poți desfășura un studiu de piață înainte de a lansa produsul online.

Urmărești cu exactitate tiparele concurenței!

Ceea ce funcționează pentru unii ar putea să nu funcționeze pentru tine. Vrei să te diferențiezi de concurenții tăi, nu să îi imiți! Folosește ceea ce ai învățat de la ei și combină asta cu ideile tale unice pentru a oferi o experiență inovativă.

Dacă toți ceilalți folosesc o strategie de UX asemănătoare, este oportunitatea perfectă pentru a-ți face afacerea remarcată!

Ceri feedback prea devreme!

Conform studiilor, un feedback cerut prea devreme va atrage mai multe recenzii negative decât recenzii pozitive. Oamenii preferă să-și acorde puțin timp de gândire înainte de a ajunge la o concluzie. Așadar, ar trebui să aștepți o zi sau două înainte de a trimite e-mailuri de feedback.

Permite-le utilizatorilor să parcurgă experiența completă înainte de a le cere părerea!

Ai nevoie de mai mult decât Web Design!

Uite un sfat extra: lucrează cu o echipă de specialiști. Experiența utilizatorului este mai mult decât o interfață atractivă! Este vorba de strategie, tehnici avansate de copywriting și vânzări!

SEO 365 este partenerul tău de încredere în Marketing Online. Abordarea lor holistică a generat, de-a lungul timpului, strategii de succes. Echipa numără specialiști în Web Design, SEO, Copywriting și Social Media Marketing, pregătiți să-și unească eforturile pentru a crea o experiență unică pentru potențialii tăi clienți! Contactează-i pentru o sesiune de CONSULTANȚĂ GRATUITĂ!

Evaluare: 4.8 din 5 posibile
Numărl evaluărilor: 7

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.